

1. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Zamówienie może zostać opłacone w dwójnasób:
- za pomocą systemu płatności elektronicznych Przelewy24,
- za pomocą tradycyjnego przelewu.
2. Czy mogę zamówienie odebrać osobiście?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy we Wrocławiu, po wcześniejszym wybraniu tej opcji w trakcie składania zamówienia. W mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia zostaną podane szczegóły odbioru zamówienia.
3. Czy produkty w sklepie Otoszop.pl są objęte gwarancją?
Tak, wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta. W zależności od rodzaju produktu, podstawowa gwarancja wynosi od roku do 3 lat. Gwarancja może także zostać wydłużona.
4. Czy mogę dokonać zwrotu produktu i na jakich warunkach?
Zgodnie z obowiązującym prawem, jeśli produkt nie był użytkowany ani nie został uszkodzony przez użytkownika, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia może zostać zwrócony.
Zwrotu można także dokonać, jeśli otrzymane zamówienie okaże się niezgodne z produktem wybranym w sklepie, będzie uszkodzony lub zepsuty.
Więcej informacji znajduje się na stronie: Zwroty i Reklamacje
5. Czy jest możliwość zakupienia materiałów eksploatacyjnych do urządzeń?
Tak, materiały eksploatacyjne są dostępne w sklepie. Ponadto, klient, który dokona zakupów w naszym sklepie, otrzyma od nas spersonalizowe powiadomienie o konieczności uzupełnienia materiałów odpowiednio wcześniej, zanim się skończą.
6. Czy mogę liczyć na opiekę serwisową po zakupie?
Tak, w całym kraju funkcjonuje ponad 120 punktów serwisowych, z których mogą korzystać klienci naszego sklepu Otoszop.pl
Masz pytanie, na które nie znalazłaś/łeś tutaj odpowiedzi? Napisz do nasz: sklep@otoszop.pl
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi