Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. 

2.Odesłanie produktu
Po otrzymaniu przez nas reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków, w tym odesłania produktu.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Nazwa Sklepu

ul. Mydlana 3B

51-502 Wrocław


W razie pytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta: 71 78 48 101

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Nazwa Sklepu

ul. Mydlana 3B

51-502 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl